Eerste week alweer voorbij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Samira Rikhof - WaarBenJij.nu Eerste week alweer voorbij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Samira Rikhof - WaarBenJij.nu

Eerste week alweer voorbij

Blijf op de hoogte en volg Samira

03 September 2014 | Suriname, Paramaribo

Nou hier is ie dan mijn allereerste reisverslag. Inmiddels zit ik hier nu alweer een weekje en er is ontzettend veel gebeurd. Zo kwam ik vorige week aan en bleek mijn kamer nog niet klaar te zijn, dus nu verblijf ik voor een tijdje ergens anders. Wel hartstikke leuke huisgenoten daar, dus vind het ook wel een beetje jammer dat ik straks weer ergens anders heen ga, maar gelukkig gaat er een huisgenoot met me mee en zitten de accommodaties vlakbij elkaar:)

Maar nu even over Suriname. Wat een geweldig land zeg. Mooie natuur, lekker eten en leuke mensen. Ook heb ik al een beetje de stad verkend en zijn we naar de Cola Creek geweest. Waarschijnlijk gaan we aankomend weekend ook een tripje doen, maar nog geen idee wat.

Gister ben ik begonnen op mijn stage. Leuk bedrijf en vriendelijke collega's. Wel nog een beetje rustig met werkzaamheden, maar nu krijg ik wel al wat meer te doen, dus gelukkig:) Morgen mag ik ook mee op pad om een tv-commercial op te nemen, dus dat lijkt me hartstikke leuk.

Nou ik ga weer stoppen, spreek jullie snel.

Liefs,
Sam

• 03 September 2014 - 15:02

Olga:

Samira, ik heb net jouw verslag gelezen, fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het lijkt mij schitterend.
    Ik wens je héél veel scucces en hoop nog meer van je te lezen de komende maanden.
    Groetjes Olga

• 03 September 2014 - 22:43

Claire :

Leuk sammie!!!

• 04 September 2014 - 21:29

Mel:

Leuk Sam! Geniet ervan en ik blijf je verhalen volgen :-)