Het vliegt voorbij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Samira Rikhof - WaarBenJij.nu Het vliegt voorbij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Samira Rikhof - WaarBenJij.nu

Het vliegt voorbij

Blijf op de hoogte en volg Samira

17 Oktober 2014 | Suriname, Paramaribo

Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar hier is dan uiteindelijk mijn volgende reisverslag:)

De tijd vliegt echt voorbij, niet normaal. Dat ik hier nu al 1,5 maand zit en nog maar 3,5 maand heb te gaan, dat is gewoon bizar. Er is in de tussentijd weer ontzettend veel gebeurd. Zo heb ik een ongeluk van dichtbij meegemaakt, wat echt verschrikkelijk was om te zien. Het duurde ruim een half uur voordat er uiteindelijk een ambulance kwam. Hier moet zelfs eerst de politie komen, voordat er een ambulance mag komen, bizar he. Met dit soort dingen ben ik echt wel blij dat ik in Nederland woon.

Ook op mijn stage is het inmiddels echt druk, maar wel leuk. Leuke collega's en voel me echt thuis bij het bedrijf. Sommige opdrachten zijn ook echt gaaf. Zo ga ik volgende week 3 dagen filmen bij het resort Berg en Dal. Dat wordt wel keihard werken, maar het lijkt me wel echt een ervaring.

In de tussentijd is ook mijn vader met zijn vriendin langs geweest. Dat was erg leuk, maar ook wel gek omdat je hier al die tijd alleen heb gezeten en dat dan ineens de mensen uit je omgeving in NL voor je staan, dat was wel gek. Maar ik vond het super leuk om hen mijn leven hier te laten zien. Ze zijn jammer genoeg gister alweer terug naar NL vertrokken. Ze waren hier maar een weekje, dus echt veel tijd om leuke dingen te doen was er niet echt. Maar we hebben uiteindelijk vorig weekend wel een tripje kunnen doen naar de Brownsberg en het Stuwmeer. De Brownsberg hebben we beklommen. Zo wat was dat zwaar zeg. Het was namelijk erg warm en er waren overal steekvliegen. Maar wat voelde het goed toen ik boven aan de berg was. Ook het stuwmeer was indrukwekkend om te zien. Dus vorig weekend heb ik ze wel het hele weekend gezien, dus dat was wel fijn en verder deze week alleen s' avonds na stage, maar toen wel lekker gegeten.

Nou dit was het wel weer voor nu. Tot snel! xxx

  • 26 Oktober 2014 - 12:43

    Melody:

    Leuk Sam om te lezen weer, en leuk om je gister even gesproken te hebben op skype! Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samira

Ik ben Samira en ben 23 jaar oud. Ik studeer aan de Hogeschool van Amsterdam en volg de opleiding Media, Informatie en Communicatie met als afstudeerrichting redactie en mediaproductie. Verder ga ik mijn vrije tijd graag naar de bios, uit, uiteten en ben ik gewoon graag met vrienden en vriendinnen. Ook ben ik erg gek op reizen.

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1054
Totaal aantal bezoekers 2124

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 02 Februari 2015

Paramaribo

Landen bezocht: